2014年5月28日 星期三

你有頭髮受損問題嗎?

你有頭髮受捐問題嗎?我有

相信好多女仔同我一樣耐唔耐就走去整下個頭換下髮型, 都離唔開接直電染! 成日咁整法如果唔好好打理就會成為一堆草... 懶人一份子嘅我次次去換親髮型髮型師都會話我: 好心你得閒就焗下油搽下髮尾油啦!

今次介紹嘅係Fresh Line 天然草本美髮系列當中嘅情詩女神美髮系列嘅免沖洗滋養修護精華液(適合乾性或受損髮質使用)同草本活髮髮尾油(適合乾性或受損髮質使用).

Fresh Line 天然草本美髮系列以創辦人祖母的古希臘家傳秘方為本,再加上古今的草本及香薰療法的硏究加以改良而誕生. 源自萬神之王宙斯及記憶女神的九位女兒,亦即掌管文藝科學的繆斯女神。不同配方對應不同髮質的需要,以古歐洲草本療法配合香薰治療,以家傳秘方再加上果籽、新鮮蔬果、草本萃取、香薰精油及天然潤膚油精鍊而成. 整個系列包括不同功能的美髮組合,分別有效對應脫髮、頭皮屑、油性及缺水髮質等常見的髮絲問題. 以8種希臘有機草本萃取所製花茶取代水;產品成份純淨天然.

2支都係用好同品牌一樣咁Fresh嘅綠色包裝, 啡色玻璃樽身, 樽蓋有安全扣一睇就知有無比人用過.


2支一打開就聞度香薰嘅味道;髮尾油透明淡黃色水狀鼠尾草嘅味道較重;修護精華奶白色水狀玫瑰味較重~

2種主成分有: 玫瑰、鼠尾草、洋甘菊和聚合草



Before: 左邊只用普通洗髮水, 右邊洗普通髮水加普通護髮素

精華液: 只揸左左邊, 己明顯比Before 時無咁篷鬆

髮尾油: 左邊係女神髮尾油感覺較"立", 右邊用左普通髮尾油一揸已經即時吸收



到左第二日朝早左邊的髮尾油已經吸收左, 頭髮比明顯比右邊順滑, 而右邊較蓬鬆



用左第二次頭髮已經明顯無咁再蓬鬆~ 相信下次剪頭髮唔會再比髮型師話我又唔好好打理我個頭…


不過大家要注意依2隻產品只適合乾性或受損髮質使用因為搽上頭髮感覺會比較"立"同油, 要等頭髮慢慢吸收先見較.


Fung Fung 發住咁多嗡 "Fung" 先~

 

 
以上內容只屬個人感受
 
 
產品贊助及提供:
 
Fresh Line
 
Contact: iamfungfung@yahoo.com.hk

歡迎邀約合作試用及出席活動

Qooza





沒有留言:

張貼留言