2014年3月2日 星期日

旭茉JESSICA「看不見的真實粉底體驗」

上星期日我加了旭茉JESSICA係尖沙咀日航酒店舉行嘅「看不見的真實粉底體驗」活動~


當日由Anjaylia擔任司儀, 重邀請左專業化妝師May Sum.


一開始化妝師May Sum 就教授我地如何選擇一隻合適自已嘅粉底, 選舉粉底液當然先選擇岩自己嘅顏色其次就係保濕度, 易推度同遮暇度.


由於我地嘅體温同粉底液對空氣嘅接獨, 粉底液會出現氧化令到面上的粉底液就會變色就係因為咁有時我地係專櫃買粉底液嘅時候同返到屋企真正去運用會出現差異, 所以當我地試粉底液時先係面頰近下巴位置等幾分鐘等粉底氧化揾出最接近頸部顏色先好確定顏色.


之後當然到大家去測試這款神秘粉底液, 提供比我地去測試嘅神秘粉底液一共分個系列6個顏色.




先試濕度上粉底液前後濕度有一定的提高, 另外就係遮暇度同選擇岩自已嘅顏色, 同樣可見粉底液係手筋位置都有一定的遮暇度不過大家都要記住遮暇唔可以只係靠粉底液, 遮暇膏先真正可以遮暇, 但因為部份嘅遮暇膏都係偏乾所以粉底液嘅遮暇只係一個協助~





化妝師May Sum 重教我地化 懶人妝”, 究竟咩嘅 懶人妝”? 原來懶人妝又名「中央塗抹法」唔洗花時間去打陰影, 光影, 單用粉底液由內到外, 厚到薄令面部做出立體感~






而旭茉JESSICA當日亦為我地提供茶點, 並由司儀Anjaylia揭曉神秘粉底液, 除此之外請得化妝師May Sum 黎又點唔教下我地地最新嘅妝容, 最驚喜就係佢重教埋近期好HIT <星星> 韓劇中女主角經常出現嘅咬唇妝!!

 
Fung Fung 發住咁多嗡 "Fung" 先~
 

以上內容全屬個人意見

 
產品贊助及提供::
 
旭茉 JESSICA
 

Loreal Paris


 

歡迎邀約合作試用、出席活動

Qooza

沒有留言:

張貼留言